środa, 17 września 2014

Zapraszam !

Powiem szczerze, że po zakończeniu Kronik Watahy Południowej liczba dziennych wyświetleń praktycznie w ogóle nie spadła :)
I bardzo cieszy mnie fakt, że opowiadanie jest nadal czytane ale za to moje nowe opowiadanie ma bardzo małą statystykę oraz małą liczbę komentarzy więc dlatego pisze do tych którzy tu zaglądają o zajrzeniu również na:
kwiat-przyjazni-ofelia-ofelia-rose.blogspot.com
*Wiecie im więcej komentarzy tym większa motywacja. Poza tym mam wtedy pewność, że pisze je nie tylko dla siebie.
Pozdrawiam OfeliaRose

3 komentarze:

  1. Taaak! ^^ Opowiadanie przeczytałam niedawno, bardzo mi się opowiadanie podobało, więc gdy zobaczyłam na stronie głównej, że jest od Ciebie jakiś post, to od razu weszłam w bloga ^^ Możesz mieć pewność, że będę czytała i komentowała Twojego drugiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam Epilog i był cudowny, cieszę się że jednak mają córeczkę i wszystko potoczyło się dobrze <3 Na nowego bloga zajrzę, jak tylko będę po egzaminie na prawko i oderwę się od nauki <3 Dzisiaj chyba wrzucimy nowy rozdział PnS więc zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    uff droga autorko w końcu udało mi się wszystko tutaj przeczytać, opowiadanie bardzo mi się spodobało, i możesz być pewna, ze zajrzę i na ten drugi blog ;]
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń